Raportul de alerta
Pagina 1 din 1 • Distribuiţi
Raportul de alerta
Raportul de alerta |
Ce este raportul de alerta: Raportul de alerta este o optiune care permite membrilor forumului, in functie de permisiunile alese, sa raporteze un anumita postare de pe forum. Este foarte utila pentru a raporta o incalcare a regulamentului. Acestea apar in mesajele de la fiecare mesaj de pe forum, mai exact langa butoanele "Citeaza", "Editeaza", "Sterge" etc. Activarea raportului de alerta: Pentru a activa raportul de alerta si pe forumul nostru, accesam: Panou de Administrare => General => Raport de alerta => Configurare. In continuare vom defini optiunile de baza pentru activarea, dupa propriile preferinte, a raportului de alerta. Statutul raportului alerta: Aici determinam drepturile minime necesare pentru a efectua un raport. Daca de exemplu vom selecta "Membri", acest drept il va avea fiecare membru (inclusv moderatorii si administratorii); Alerta personala: Putem autoriza utilizatorii sa-si poata raporta propriile mesaje. Foarte util pentru a raporta mesaje duble etc.; Editarea alertelor de catre utilizatori: Daca utilizatorul care a raportat un mesaj, a gresit ceva in alerta acestuia, o poate modifica oricand. Daca ati configurat optiunile dupa bunul plac, faceti click pe butonul Inregistrare pentru a salva modificarile efectuate. Alegerea permisiunilor: Permisiunile le putem gasi in: Panou de Administrare => General => Raport de alerta => Permisiuni. Este vorba despre blocarea unor functii specifice, si interzicerea folosirii raportului de alerta pentru anumiti utilizatori sau anumite grupuri. Aici puteti bloca o functie pentru utilizatori specifici: Daca dorim sa blocam o functie pentru un anumit utilizator, facem click pe "Administrarea utilizatorilor"; daca dorim acelasi lucru pentru un grup de utilizatori, facem click pe "Administrarea grupurilor"; Aici puteti dezactiva rapoartele alerta pentru utilizatori specifici: Daca dorim sa dezactivam raportul de alerta pentru un anumit utilizator, facem click pe "Administrarea utilizatorilor"; daca dorim acelasi lucru pentru un grup de utilizatori, facem click pe "Administrarea grupurilor". Crearea unor motive de alerta: Pentru a crea o lista cu motive de alerta, mergem catre: Panou de Administrare => General => Raport de alerta => Motive. Aici putem adauga diferite motive de alerta pe care utilizatorii le vor putea selectiona in raportul lor de alerta. Este un pas foarte util pentru a putea detecta mai usor ce nu este in regula cu mesajul raportat. Pentru a adauga o lista cu motive, facem click pe butonul Creeaza un motiv. Acum, nu trebuie decat sa scriem motivul, de exemplu: Dupa ce am facut acest lucru, facem click pe butonul Inregistrare. Lista de rapoarte: Pentru a vizualiza lista, deschidem: Panou de Administrare => General => Raport de alerta => Lista de rapoarte. Imaginea de mai sus este doar un exemplu, in care nu exista nici un mesaj raportat. Cum putem modifica imaginile: Putem face acest lucru din: Panou de Administrare => Afisare => Imagini si culori => Administrare imagini => Mod avansat => Butoane. Tot ce trebuie sa faceti este sa inlocuiti adresa de internet a iconitelor, din partea dreapta, care se afla inaintea casutei cu optiunea "Mascheaza". Dupa ce ati facut asta, faceti click pe butonul Inregistrare. Succes! |
Tutorial scris de SGSS Copyright Forumgratuit.ro Nici o parte a acestui tutorial nu poate fi reprodusa, transmisa sau stocata in orice forma fara acordul scris al detinatorului dreptului de autor, in conformitate cu articolul L122-1 apartinand ICC. |
Subiecte similare
» Tot nu am inteles cum sa folosesc Raportul de alerta.
» Rapoartele de alerta!
» Unde apar imaginile raportului de alerta ?
» Rapoartele de alerta!
» Unde apar imaginile raportului de alerta ?
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum