Newsletterul nu s-a transmis
Forum gratuit: forum de suport al utilizatorilor :: Forum de suport :: Alte probleme :: Arhiva probleme diverse
Pagina 1 din 1 • Distribuiţi
Newsletterul nu s-a transmis
Buna ziua!
Am trimis un newsletter pe 6 aprilie, iar vineri, pe 12 aprilie am primit mesajele de retur - nici unul dintre e-mail-uri nu s-a transmis.
Acesta este mesajul de eroare:
Continuarea mesajului, dupa ce se enumera lista de adrese de mail, indica si codurile de eroare:
Trebuie sa mentionez ca am mai trimis anul acesta un newsletter, care a ajuns cu bine la destinatari.
Se pare ca totusi e-mail-urile de instiintare cu privire la mesajele private functioneaza, sau cel putin o parte dintre ele au fost transmise.
Intrucit mesajul era unul important, am nevoie sa-l trimit din nou. As vrea sa stiu daca sistemul de newsletter functioneaza, sau sint nevoita sa il trimit individual.
Mersi!
Hmmm, acum nu pot accesa nici forumul. Am mai patit asta ieri.
Am trimis un newsletter pe 6 aprilie, iar vineri, pe 12 aprilie am primit mesajele de retur - nici unul dintre e-mail-uri nu s-a transmis.
Acesta este mesajul de eroare:
Continuarea mesajului, dupa ce se enumera lista de adrese de mail, indica si codurile de eroare:
- Cod:
Reporting-MTA: dns; d26.mail.dnspro.org
X-ESMTP-Queue-ID: 3C562D010E
X-ESMTP-Sender: rfc822; info@goblenul.com
Arrival-Date: Sun, 6 Apr 2014 15:18:36 +0200 (CEST)
Final-Recipient: rfc822; xxx@yahoo.com
Original-Recipient: rfc822;xxx@yahoo.com
Action: failed
Status: 4.4.2
Diagnostic-Code: X-ESMTP; delivery temporarily suspended: lost connection with
mta5.am0.yahoodns.net[98.136.216.25] while sending RCPT TO
Trebuie sa mentionez ca am mai trimis anul acesta un newsletter, care a ajuns cu bine la destinatari.
Se pare ca totusi e-mail-urile de instiintare cu privire la mesajele private functioneaza, sau cel putin o parte dintre ele au fost transmise.
Intrucit mesajul era unul important, am nevoie sa-l trimit din nou. As vrea sa stiu daca sistemul de newsletter functioneaza, sau sint nevoita sa il trimit individual.
Mersi!
Hmmm, acum nu pot accesa nici forumul. Am mai patit asta ieri.
Ultima editare efectuata de catre Ina in Lun Apr 28, 2014 10:00 pm, editata de 2 ori (Motiv : completare)
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Buna ziua,
Erorile de genul acesta sunt generate de adresele de e-mail care intre timp au fost sterse sau nu mai sunt valide. Sistemul de newsletter functioneaza, testat fiind de mine acum cateva zile.
Dintre membrii carora le-a fost trimis acel newsletter, doar cei care nu mai au o adresa de e-mail valida nu au primit mesajul. Administratorul respectivului forum (de pe care s-a trimis acel newsletter) primeste notificari pentru fiecare e-mail netrimis din motivul indicat mai sus.
Tipul acesta de eroare este unul mai vechi, mesaj cu care ne-am confruntat inca de la implementarea sistemului de newslettere si tin sa precizez ca este valabil si pentru alte sisteme asemanatoare de trimitere a newsletter-elor din afara platformei. Actualizarea adreselor de e-mail ale membrilor printr-un anunt pe forum in acest sens ar rezolva problema.
EDIT: Forumul se incarca ok si poate fi accesat din ce observ.
Erorile de genul acesta sunt generate de adresele de e-mail care intre timp au fost sterse sau nu mai sunt valide. Sistemul de newsletter functioneaza, testat fiind de mine acum cateva zile.
Dintre membrii carora le-a fost trimis acel newsletter, doar cei care nu mai au o adresa de e-mail valida nu au primit mesajul. Administratorul respectivului forum (de pe care s-a trimis acel newsletter) primeste notificari pentru fiecare e-mail netrimis din motivul indicat mai sus.
Tipul acesta de eroare este unul mai vechi, mesaj cu care ne-am confruntat inca de la implementarea sistemului de newslettere si tin sa precizez ca este valabil si pentru alte sisteme asemanatoare de trimitere a newsletter-elor din afara platformei. Actualizarea adreselor de e-mail ale membrilor printr-un anunt pe forum in acest sens ar rezolva problema.
EDIT: Forumul se incarca ok si poate fi accesat din ce observ.
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Asa cum am spus, am mai trimis anul acesta un newsletter, ca si cel de acum, doar spre grupul de utilizatori "membri activi", grup din care am eliminat, in urma erorilor rezultate dupa primul newsletter, comparind si cu erorile de la alte newsletter-uri mai vechi, pe toti membrii al caror e-mail nu mai este valid.
De aceasta data, eroarea a fost generala, nu este posibil ca aproape toti membrii forumului sa nu mai aiba adresele de e-mail valide dupa doar o luna.
Imi pare rau, intrucit nu se poate accesa forumul, nu pot sa numar de la cite casute de e-mail am primit mesajul retur, daca este nevoie o voi face de indata ce forumul redevine disponibil online.
Poate ca tehnicienii au idee ce inseamna codul de eroare din mesajul de retur?
Eu nu pot accesa forumul, nici cu Opera, nici cu Firefox
De aceasta data, eroarea a fost generala, nu este posibil ca aproape toti membrii forumului sa nu mai aiba adresele de e-mail valide dupa doar o luna.
Imi pare rau, intrucit nu se poate accesa forumul, nu pot sa numar de la cite casute de e-mail am primit mesajul retur, daca este nevoie o voi face de indata ce forumul redevine disponibil online.
Poate ca tehnicienii au idee ce inseamna codul de eroare din mesajul de retur?
Eu nu pot accesa forumul, nici cu Opera, nici cu Firefox
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Voi trimite mesajul de eroare impreuna cu un rezumat al problemei catre tehnicieni, iar cand voi primi un raspuns il voi posta aici.
Eu am accesat forumul acum si functioneaza fara niciun fel de problema.Ina a scris:intrucit nu se poate accesa forumul, nu pot sa numar de la cite casute de e-mail am primit mesajul retur
Re: Newsletterul nu s-a transmis
La mine inca este indisponibil
Edit: am reusit sa accesez casuta de e-mail, sint 131 de mesaje returnate
Edit: am reusit sa accesez casuta de e-mail, sint 131 de mesaje returnate
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Am trimis catre tehnicieni o sesizare in acest sens. Imediat ce primesc raspuns il voi posta.
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Am incercat astazi din nou sa trimit un newsletter, deoarece speram ca voi putea sa transmit urari de Paste membrilor forumului.
Am crezut ca am selectat gresit adresa expeditorului. Am la dispozitie 3 adrese de mail care ar putea figura ca expeditor al e-mail-urilor, a mea - din PA, cea personalizata a domeniului si cea standard (noreplay@domeniu) - am incercat cu toate trei.
Newsletter-ul se transmite pe adresa mea, pentru previzualizare, iar cind apas "confirma" pentru a-l trimite si membrilor grupului, iata ce mesaj primesc:
Dupa care sint redirectionata spre indexul forumului.
Am crezut ca am selectat gresit adresa expeditorului. Am la dispozitie 3 adrese de mail care ar putea figura ca expeditor al e-mail-urilor, a mea - din PA, cea personalizata a domeniului si cea standard (noreplay@domeniu) - am incercat cu toate trei.
Newsletter-ul se transmite pe adresa mea, pentru previzualizare, iar cind apas "confirma" pentru a-l trimite si membrilor grupului, iata ce mesaj primesc:
Dupa care sint redirectionata spre indexul forumului.
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Buna ziua,
Este bine ca s-a mai incercat o data pentru ca urma sa revin eu cu un mesaj in care sa sugerez asta. Voi adauga si noua problema intampinata celei deja transmise catre tehnicieni, in speranta ca se va gasi o rezolvare cat mai rapida. Din ce imi dau seama se pare ca este o problema cu numele de domeniu si nu cu forumul in sine, mai ales ca pe celelalte forumuri newsletterele functioneaza fara probleme. Este insa doar o supozitie, sursa sperand sa poata fi identificata de catre tehnicieni.
Cand voi primi un raspuns din partea tehnicienilor voi anunta.
Este bine ca s-a mai incercat o data pentru ca urma sa revin eu cu un mesaj in care sa sugerez asta. Voi adauga si noua problema intampinata celei deja transmise catre tehnicieni, in speranta ca se va gasi o rezolvare cat mai rapida. Din ce imi dau seama se pare ca este o problema cu numele de domeniu si nu cu forumul in sine, mai ales ca pe celelalte forumuri newsletterele functioneaza fara probleme. Este insa doar o supozitie, sursa sperand sa poata fi identificata de catre tehnicieni.
Cand voi primi un raspuns din partea tehnicienilor voi anunta.
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Hristos a Inviat!
Am primit raspuns de la tehnicieni care spun ca problema a fost remediata si ca acum totul ar trebui sa functioneze perfect. Puteti verifica?
Am primit raspuns de la tehnicieni care spun ca problema a fost remediata si ca acum totul ar trebui sa functioneze perfect. Puteti verifica?
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Multumesc! Voi verifica astazi si revin cu un edit.
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Este in regula deocamdata, daca vor mai apare probleme, o sa revin sa va deranjez. Mersi!
Re: Newsletterul nu s-a transmis
Buna seara,
Nu a fost si nu va fi niciodata un deranj.
Ma bucur ca totul este ok acum.
Nu a fost si nu va fi niciodata un deranj.
Ma bucur ca totul este ok acum.
Forum gratuit: forum de suport al utilizatorilor :: Forum de suport :: Alte probleme :: Arhiva probleme diverse
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum