Aveți nevoie de un tehnician pentru soluționarea problemelor ?

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Important Aveți nevoie de un tehnician pentru soluționarea problemelor ?

Mesaj Scris de Zeus la data de Sam 11 Iul - 1:46

Aveți nevoie de un tehnician pentru soluționarea problemelor ?

Subiectul se află aici ? De ce ?


Dacă subiectul se află în această secțiune, înseamnă că:
  • Subiectul necesită o monitorizare specială de către tehnicienii Forumgratuit;
  • Intervenția unui tehnician este necesară pentru a analiza problema dumneavoastră.

Ce putem face pentru a avea un control mai bun asupra problemei ?
  • Readucerea în atenție a problemei se efectuează doar după 7 zile (o saptămână) de la ultimul mesaj postat.

Dacă problema dumneavoastră a fost mutată în această secțiune, înseamnă că a fost transmisă mai departe către departamentul tehnic.

Ce puteți face pentru a ajuta tehnicienii ?

În primul rând, această secțiune NU este oferită pentru asistență, ci pentru raportarea unor probleme care, ulterior, vor fi raportate către tehnicieni, urmând apoi, în a fi soluționate. Nimeni nu poate crea subiecte noi, singurele probleme care nu se vor putea rezolva de către un alt simplu utilizator sau de către personalul forumului, vor fi mutate aici.
Într-adevar, dacă doriți să ajutați tehnicienii, puteți intervenii doar dacă:

  • Credeți că dețineți soluția pentru problema raportată.
  • Aveți informații care pot servii ca:

        ► Browser-ul folosit
        ► Versiunea forumului dumneavoastră
        ► Sistemul de operare
        ► Informații despre problemă (cauzele acesteia / când s-a întâmplat și cum?)
        ► Captură pe ecran

Dacă dețineți aceste informații, vă rugăm să raspundeți și să fiți cât mai explicit în detalierea problemei întâmpinate .
Cu toții suntem conștienți că tehnicienii lucrează la problemele care au fost înaintate, și vor continua să lucreze până la găsirea concretă a unei soluții.

Dacă nu vă vom anunța des despre stadiul în care se află problema dumneavoastră, asta nu înseamnă că noi am uitat. Imediat ce vom avea informațiile necesare despre stadiul în care se afla problema, cu siguranța veți fi anunțat.

Prin urmare, membrii personalului tehnic sunt angajați de către Forumgratuit.
Țineți cont că tehnicienii nu au program normalistic de muncă în zilele de sărbătoare, inclusiv Sâmbetele și Duminicile. Prin urmare, aceștia nu vor fi disponibili, ceea ce va determina faptul pentru care va trebui să așteptați până în următoarele zile lucrătoare, când aceștia vor reveni la programul lor normalistic (Luni-Vineri).

Vă mulțumim pentru înțelegere!


Ultima actualizare efectuată de către Raykim

Cu stima,
Echipa Forumgratuit.ro

Zeus
Administrator
Administrator

masculin

Mesaje : 3896
Localizare : Bucuresti, Romania
Data de inscriere : 19/02/2012
Multumiri : 598
Niciun avertisment

http://help.forumgratuit.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum